close

唔係講笑,我3歲起就有眼袋!真係眼袋精!

睇返以前細個屋企相薄既相,唔係電子相呀!沖曬出黎既相!(暴露年紀系列)已經見到我幾歲人仔個已經又黑眼圈又眼袋,熊貓眼勁深唔知發生咩事......我上網睇話呢啲係骨相既先天性遺傳,所以淨係可以講我抽中下下籤......

 

總之,關於話可以改善黑眼圈同眼袋既product我幾乎都試過曬,會買咩美容儀同好貴既眼霜......不過再貴都貴唔過去做眼袋槍!真係年中都有唔少人同我講話眼袋槍係堅有效,話就算做一次都有效,叫我去試下啦......我又係窮底,唔敢洗大錢.....又驚俾左好多錢都無效又驚比人Hardsell......

 

不過最近姊妹話結婚叫我去做伴娘!

 

呢個都係我去試眼袋槍既契機,因為我驚化妝師用幾多遮瑕膏都遮唔住我對驚天大黑眼圈,一用得太白又好顯眼袋大哈哈哈哈......係呀我對眼真係咁麻煩!

 

好啦唔再廢話,總之我第一間就梗係試有免費試做既,唔洗錢試岩先買!

 

  1. 我去Perfect Medical 免費試 R6 包去眼袋療程,去到唔係做R6既喂!

 

相信Perfect Medical大家都聽過,佢地好盞鬼,好多免費試做既療程都係用英數字區分,好似比較成日聽既就係S6同R6,S6就係減肥啦,成日上網都有廣告有KOL同明星仔嘈住曬話要買S6、買S6/S6真係咁勁?/哇10日減10磅?矛錯,就係個間啦哈哈哈!

 

懷疑我之前點過或者搜過Perfect Medical減肥療程所以佢地係咁啄住我唔放,不過我其實對R6去眼袋療程個需求更加大!

 

Perfect Medical官網預約好快好方便,而有Staff好快就打黎confirm你時間地點,都好nice好pro咁,不過上到去先會見真章!

 

老老實實,第一次自己上去大美容院試做免費療程其實都有啲淆底,唔知頭唔知路又驚比人sell到走唔到,我淨係識唔帶信用卡上去咋,淨係帶左少量現金囉......不過好彩完全唔似我想像中咁恐怖,可能先禮後兵哈哈哈

 

上到去Perfect Medical check in之後飲熱花茶飲到一半就有顧問帶我入房傾,我上網睇過,知道通常都會有個皮膚分析會做,咁做完出黎效果都麻麻啦,就係眼部皮膚鬆弛、缺水而且勁多乾紋細紋......

 

Perfect Medical顧問話我咁後生,眼底皮膚唔應該咁差喎陰公,應該係天生面骨令皮眼底膚下陷左又有眼袋,又問我平時會做咩眼部護理.....總之個氣氛其實都唔錯,無我想像中咁hardsell!

 

跟住佢地話免費做呢個R6去眼袋療程雖然好,但我既問題有啲嚴重所以未必夠力架,於是佢地就幫我Upgrade左去做個更加勁既眼袋槍好似叫i-genius 眼袋槍,話技術同功效都會更加好、對我更加有效,畢竟i-genius 眼袋槍同R6個價錢唔一樣,重點黎啦!佢地話係免費幫我升級架!

 

哈哈哈哈有賺!

 

我心裡面都有啲興奮,一邊用手提上網睇下升級個眼部療程究竟係咩黎,一邊就攤係床上面等治療師過黎。我睇到話R6去眼袋療程主要就係用單極射頻、而 I- Genius 呢個就係超聲波+射頻,所以其實係同時(或者前後分開?)用左兩個唔同技術架,所以就會比單用一個技術更加勁!

 

治療師到左之後感覺都幾nice,每個step都會同我解釋同我講,我基本就係訓落張床就嗯嗯嗯嗯咁應佢就得,咁卸妝洗面之後就開始進行療程!

 

 I- Genius眼袋槍過程係點? I- Genius 眼袋槍好唔好?

 

 I- Genius 眼袋槍療程其實就係用機頭喺眼周位轉黎轉去,不過唔會接觸到皮膚既,過程就係會有啲熱熱地、暖暖地,好舒服,其實我都唔係太搞得清楚究竟幾時用射頻、幾時用超聲波架,不過用超聲波既時候應該會再嘈少少!?

 

治療師好細心圍住眼周轉左幾轉,好似每個技術都轉左2圈?我之後都無數到,總之就係我覺得眼周好熱好熱既時候就完左啦個眼部療程。

 

Perfect Medical  I- Genius 眼袋槍效果好唔好?我會推薦比人!

 

我覺得都OK呀其實!首先過程都幾舒服,而且都轉左眼周好多圈!治療師遞塊鏡比我睇既時候已經見到好大分別,首先眼皮就無曬水腫浮腫、現返對雙眼皮,左右眼咁先對稱返,而且個眼袋都縮細好多,黑眼圈都好淡......其實我都好Shock,因為我覺得效果真係好明顯!

 

唔怪得之我好多朋友都叫我去做眼袋槍啦!真係同眼袋槍相逢恨晚!

 

個陣時已經瘋狂心動,跟住就再返去同顧問傾,我地兩個其實就一直係度讚個療程效果幾好幾好幾好......其實之後既事都唔洗估啦,我就立即一眼都無再望個R6去眼袋療程。

我用比較優惠(比起市價算平左同埋都好合理)去買10次 I- Genius 眼袋槍療程,因為效果好好所以我都唔洗佢點sell就買左啦!

 

  1. Oasis 膠原電眼槍 $388 2合1療程(但記住要網上比左100蚊先呀!)

 

人都係貪心既生物!尤其係女人!知道咗原來眼袋槍對我個大眼袋、黑眼圈咁有效之後,我就成日上網search有無其他膠原眼袋槍療程......

見到Oasis有膠原電眼槍體驗,就心思思去試,我係一個有plan在身既女人,短時間唔會再買Plan,我純粹就係想感受下「出軌」既快樂!

 

留意返,Oasis個膠原電眼槍2合1療程個玩法係,「膠原電眼槍 X PLASONIC 等離子嫩膚破天荒2合1療程首次體驗優惠」,眼加面係一個組合,然後你要網上比左100蚊訂金先,去到再比288,如果你唔網上落訂金比錢先,上到去要比588!注意返呀Jm!

 

對眼袋精黎講,咁388可以試足膠原電眼槍兩個療程又何樂而不為呢?

我上網俾完訂金、約好埋時間就好期待咁上左去,但其實Oasis個膠原電眼槍體驗都有啲麻麻,首先因為海港城間Oasis店仔細細,比我想像中真係好細呀,連個大堂都淨係擺到兩組沙發仔咋,不過好彩入到去好似唱K咁都幾多房......

入房之後又完全係無窗既封閉式房,望唔到海景,雖然我做療程其實都攤床,閉眼做膠原電眼槍,個窗望咩都無用啦......不過都係有少少失望......

 

而且Oasis顧問同治療師真係雙打拍檔,由頭Hardsell到尾完全無時間比我抖抖,一路夾擊我,雖然我預左比人sell,但無諗過咁誇張,因為由我入房同顧問傾開始(佢地無做咩皮膚檢測)全程用肉眼黎睇我皮膚有咩問題,就全方位攻擊我對眼同皮膚......

 

其實我對自己皮膚都OK有自信,但都比Oasis佢地講到一文不值,好似下秒就會甩落黎咁,其實呢種Body Shame聽上去都幾好笑同幾老土......

 

佢地有放我去做曬膠原電眼槍 2合1療程既,膠原電眼槍個療程原理係磁頻同磁力脈衝仲有多極射頻,其實我唔係太清楚磁頻同超聲波有咩分別,不過多極射頻好明顯係「膽」,所以我見到Oasis膠原電眼槍有多極射頻就覺得OK……

 

塊臉做等離子都好似用緊微電流導入,我諗可能都係差唔多野?都係個啲緊緻同為肌膚補濕喇~2個療程過程係舒服既,好似都無咩點Hea做,但Oasis治療師就真係講到唔停嘴,搞到我邊做又要係咁應和佢其實都幾煩......想瞇眼抖陣都唔得。

 

出到去見顧問,睇下前後對比係見到有野睇,眼周同成塊面既輪廓都提升左、firm左,做完膠原電眼槍係黑眼圈淡左,同埋眼皮消左水腫囉。

 

不過就算個Oasis膠原電眼槍療程有效,我聽完個價錢(嚇到我以為自己聽錯)同佢地太Hardsell既態度都係決定不了.....不了,Just No。Nah。

 

反正我之前已經買左Perfect Medical 個 I- Genius 眼袋槍療程,都係做完曬先再睇邊間好啲,到時先再轉場啦!如果想知有咩技術可以改善我個萬年黑眼圈同眼袋,可以click入去睇下資料架!

眼袋2.jpeg

免費體驗 Perfect Medical R6去眼袋療程

 

Perfect Medical  I- Genius 眼袋槍療程

arrow
arrow
    文章標籤
    眼袋療程 免費體驗
    全站熱搜

    KiKi Low 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()